Impian

Semua orang ada impian. Lambat atau cepat je impian tu jadi kenyataan. Kalau tak jadi impian, jadi impian jeruk, kalau jadi jeruk boleh jual ni jeruk yang hanya jeruk semata. Ah apa aku merepek pepagi buta ni. Macam-macam impian aku, sampaikan aku tak tau ni impian ke berangan. Kalau berangan jadilah angan-angan mak jenuh (tukar sesedap rasa saya).

Bila tengok orang dah berada di atas kita kan, aku rasa jelez gila, haiii bilalah aku nak sampai tahap tu.Jelez takpe kan, jangan dengki itu perangai syaitonirojimmmm. Aku harap impian aku tercapai, dengan hasil usaha aku. Lambat aku tak kisah, janji tercapai. Paling penting mak ayah aku bangga dengan hasil kejayaan aku. Berkat doa mereka insyaallah aku akan usahakan. Berusaha miss S!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...