Bosan

Kelas aku kan isnin dengan khamis je, so hari-hari lain bapak lah bosan kau tau? Apa benda entah nak buat haiyayayayayayayaya. Nak berjalan duit tak masuk lagi aaaaaaaaa *nangis laju-laju* So duduk yolah dalam bilik ni ha mengiro cicak. Aku duk mengharap rumet jelah kalau ada apa-apa hal ke, makan ke kawan-kawan lain semua dah habis sobsobsob. Eh tetiba kan lari topik ah malas nak padam.

Kebosanan tu tahap melampau sampai rasa nak terjun bangunan. Ah itu kerja bodoh ye tuan-tuan dan puan-puan please jangan lakukan. Itu orang kata hiperbola lah hahahahah, jadahnya hiperbola, nak menunjukkan betapa kau bosan tahap gaban. Aku berdoa cepatlah masuk wahai elaun walaupun tahu hakikatnya 26 haribulan baru masuk T____________T

Dalam kepala otak ni hamboiii kemain banyak dah senarai, tu dalam kepala otak. Kalau tulis kat atas kertas maunya berapa roll kertas. Itu napsu syaitonirojimmm tak baik ikut ye adik-adik perangai akak engko ni. Aku senaraikan apa yang penting jek, kalau ikut napsu mati. Kena save bajet ni, hujung sem ni nak berjimba-jimba dengan family ihiksss. Insyaallah kalau jadi family nak ambil shaye hujung shem ni wiwiwiwiwiwi.

Sem terakhir insyaallah mudah mudahan Allah permudahkan sepanjang sem ni. Amiinnnn lepas tu konvo yeaaahhhh. Eh silap lepas ni praktikal aaaaaaaaaaaaa. Aku tak cari lagi ni yadayada. Ni jiwa bergelora tak sabar nak berjalan. Jalan je dalam kepala otak aku eh ishhh.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...