1st 'sekolah'

Kahkahkahkah sekolah pon boleh lah. Hari pertama masuk kelas, ayat macam sebelum ni tak pernah masuk kelas kan. Alah untuk sesi ni kali pertama lah isshh. Jadual aku terlalu pack. Aku yang nak, terimalah sahaja dengan redha. Aku harap azam 2013 ni, yang aku bawak azam ni dari tahun 2009 tercapai lah. Kelas aku dari pukul 9.30 sampai 3.30 non-stop massyuukkkkkkk, yang kelas 9.30 sampai 11 tu kat kelas lain. Lepas tu kelas pukul 11 sampai 12.30 kat tempat lain pulak memang menapak jauh gilaaa.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moga impian aku tercapai nak kurus KATANYA!! LOL. Kaki aku ni sakit-sakit benanya, duduk rumah sebulan kemain kan santai-santai lepak-lepak. Tadi sampai je bilik, terus sapu losyen mustajab pati halia yang hottsss tu. Kurang sikit, tapi sekarang dah rasa kesengalan balik. Aku rasa muatan badan aku tak dapat nak menampung kaki aku ni lah errmmmmmmm. Yelah berat badan naik mendadak, sedih tengok diri sendiri sobsobsob.

Gedik je kan tutup sem berapa dengan nama. Yelah nanti korang search aku kat facebook kohkohkoh.




korang perasan tak aku ada habit yang buruk, setiap kali taip mesti ade lah, kan, ye dak, je, nya dok ulang perkataan tu saja, aku cuba ubah cuba ye..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...