Gembira Tuhan Bagi

Hari ni aku rasa moody je, eh memang hari-hari moody. Bila hormon kau tak stabil perasaan dan jiwa kau memberontak. Mungkin aku stress dengan keadaan sekarang celah mana lagi aku nak cari kerja. Aku tak cukup berusaha kot, entahlah. Stress dah tak tau nak buat apa datang mood nak membaca buku Pencuri keluaran fixi. Aku ni jenis nak membaca kena datang mood, bila takde mood baca buku tu seolah kau selak-selak je takde feel, baik tak payah baca kan. Bila membaca sambil baring tu mula lah kejap-kejap menguap, bukan buku tu tak best tapi mata aku ni je mengada!

Sambil baca tu otak aku ni ligat lagi fikir, kan best dapat pergi jalan-jalan tengok pantai pergi makan-makan ke. Tapi disebabkan aku takde duit aku berangan je lah. Sedihnya hidup aku sekarang tension woi tension. Pikir punya pikir ah baik aku tido otak aku terlebih bekerja hari ini. Syok tido terdengar macam bunyi ringtone handphone aku, ingatkan mimpi. Tengok eh betol lah telefon aku bunyi. Dapat call dari kakak sepupu ajak pergi tengok wayang esok. Allah aku punya suka tak tau nak kabo macam mana suka sangat weehhhhhhhh. Dapat jalan-jalan esok perghhh best, aku dah bosan gila duduk dalam rumah. Ok tido dulu nunite.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...