Puisi Satu Petang Jitra

Aku tau menda apa puisi satu petang ni. Member aku banyak kali jugak lah invite kat FB tu. Tapi baru kali ni lah nak pergi, nak tengok menda apa lah PSPJITRA ni. Pergi dalam 2 buah kereta, aku pergi dengan adik-adik junior kesayangan aku. Kecoh memasing ada je cerita, tapi syok lah, takde lah bosan sangat. Tema PSPJITRA kali ni ialah tolak rasisme. Hari tu kan kecoh pasal rasisme maklumlah baru lepas pilihanraya kan.

Ekceli event ni dah lama, aku je buang tebiat baru nak cerita, sorry geng. Mood nak menaip baru sampai hehehe. Event ni bertarikh 25 May. Aku tak dapat bayangkan macam mana event ni, ada stage ke, pertandingan ke apa ke. Bila sampai je, ternyata meleset bayangan aku tu, rupanya event ni sempoi habis, santai-santai gitu yelah duduk tepi tasik dengan angin sepoi-sepoi bahasa ewaahhh ayat..

Aku ni dari form 5 sampai form 6 ambil sastera tapi haghaamm tak reti pun nak berpuisi bagai, mendeklamasikannya ape tah lagi. Syok jugak tau pergi PSPJITRA ritu, merapatkan ukhwah dengan junior-junior aku, dapat kawan baru ok lah. Lagi berkembang hidup kat dunia eh motifff hahaha. Meh kita layan gambo sikit suasana PSP tu.





 










































 












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...