Habis dah

Caakkkk..saya dah merdekaaaaa.... MERDEKAA....MERRDEEKAAAA (baca dengan nada yang semangat) Hoyeahhh untuk makluman semua, saya dah habis exam...itu yang simangat lain macam tu..hew hew hew. Ekceli aku dah habis 14 hari tu --" la ni baru dok gatai tangan nak habaq kat hangpa. Gituuu cakap loghat Kedah kan.. Eh yelah dah duduk Kedah 4 tahun, gila tak fasih, hai jejaka orang Kedah *kekening*

Alhamdulilah tamatlah sudah perjuangan saya di Kedah darul awsem ni..seterusnya ke level yang lain pulak iaitu praktikal. Saya praktikal time bulan puasa nanti ohmaiii bolehkah aku.. Takut jugak, takut kena buli. Ah kalau kena buli report kat ayah jelah ye dak. Hahahaha main report-report pulak. Tak pe tempat praktikal aku dengan rumah tak lah jauh mana, hujung minggu balik rumah. So, doakan saya berjaya dalam dunia yang sebenar. Dunia yang penuh pancaroba. Insyaallah akan saya balas jasa mak ayah saya. Itu niat saya, moga allah permudahkan. amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...