Kompang dipalu pengantin baru!!

Tajuk tak nak mengalahkan, takpe janji aku suka Aher her her her. Dulu kan masa sekolah menengah kita orang pernah bet tau bet? Alah kalau translate bahasa melayu bertaruh lah. Kita orang bet apa? Kami bet siapa kawen dulu hahahahaha. Aku dulu ada 5 orang dalam 1 geng, semua perangai rosak. Diam tak diam dah 7 tahun jugak aku tinggal alam persekolahan. Ok aku tipu 5 tahun sebab lepas form 5 aku masuk form 6.

Sekarang dalam 5 orang ni tinggal 2 je belum kawen termasuk aku sobsobsob. Jodoh tu ada cuma belum muncul je heee gataaaiii. Sorang lagi tu baru-baru ni kawen alhamdulilah dah jadi bini orang dah kau dulu perangai nauzubillah hehehehe. Sejak belajar kat Kedah ni aku jarang dapat pergi wedding kawan-kawan tau steggheess aku. Faktor jauh dengan faktor nak balik duit takde. Eh bukan sama ke ah ghasaakk.

Sama batch dengan aku masa form 5 ramai dah kawen. Hamboiii korang tak sabar-sabar, tunggu lah aku hehehe. Tunggu aku, tak kawen lah korang ye dak? Hari tu aku ada borak-borak mak aji ngan mak, aku cakaplah kawan aku yang duk kat taman perumahan kat belakang tu nak kawen dah. Ramai betol mak kawan-kawan orang kawen dah. Lepastu mak cakap yelah umur kau dah berapa, memang patut kawen dah.

Aku tunggu jaacob ceghita twilight tu pinang aku... =( . Miss S... kau punya berangan dengan kau punya jaacob boleh terjun gaung sekarang ye!

Ni antara gambar-gambar yang boleh korang tatap...jangan tatap lama sangat kang ngigau susah aku..




























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...