Twitter

Zaman sekarang ni kalau takde twitter hang memang ketinggalan zaman, so sesiapa yang takde tu pi buat sekarang kalau tak anda di-copkan sebagai losserrr. HAHAHA aku gurau jelah, elok pun takde, kalau ada korang akan menjadi lagha macam aku ni ha. Yelah sehari kau tak menuit resah gelisah baq hang, semuanya tak tentu arah. Aku hengpong tak canggih nak kena on laptop baru boleh menuit. Lainlah korang hengpong canggih manggih sobsobsob. Aku berharap sangat ipong5s jatuh kedebuk dari langit *tadah tangan*. Budak-budak sekolah tu hengpong cecanggih malu aku, nak mesej pun sorok-sorok untunglah kan budak ni hidup zaman teknologi aku dulu zaman surat-menyurat lagi. Eh ada jugak telipon tapi sekadar ber-sms dan ber-call-call jelah, kalau ada yang hengpong boleh mms dah canggih bonar tu, orang pandang je wwwwwuuuuuuu hengpong diaaaa....


Aku pun dah kurang bermukbuku, kalau on pun tempat nak stalk orang, huehuehuehue..ah zaman dah berubah aku nak tunggu laman sosial lain lak, ada tak agaknya eh? Tapi yang best twitter ni, kau akan dapat berita tentang hal yang berlaku kat luar negara ngan dalam Malaysia dengan pantas dan tangkas. Berita yang ada kat tv tu, semua dah basi kahkahkahkah. Ada lawaknya jugak twitter ni, yang lawaknya kau boleh tengok perangai orang maki memaki, puji memuji, hadik-hadik baru nak up, ahhh macam-macamlah itu ke yang best? Bagi aku lah bagi kengkorang onntaahhh. Aku?? Eh helloooooo muka suci ni mana maki orang, kutuk orang *ok tipu*. Ala sikit je hahaha takdelah engkorang ni bab-bab macam memang cepat judge orang kan... Pengajaranya jangan buat twitter ok, aku je boleh.

ok daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...