Selesai

Helllloooo wazappp-wazaappp (gaya mila AF) tamat sudah perang untuk sem 7 woiiii habis dahhhh...bapak segala peluru, senapang, meriam eh semualah aku gunakan untuk perang kali ni. Rasanya semuanya ok RASALAH RASALAH tapi tak confident jugak result nanti entahlah. Banyak fikir boleh jadi gila paham? Kesian kat aku muda-muda gila kesiaannn makk nyahhh. Aku dah usaha yang lain terserah kepada Allah swt permudahkan segalanya..

Apa perancangan? ohoiii banyak sangat perancangan ni..kalau di-list-kan ermmm mau nangis baca balik. List jelah buatnya entah ye ke tideekkk. Hahahahaha gitulah kan tu lah orang Melayu tak nak maju langsung *cakap depan cermin* Insyaallah..akan aku tunaikan satu persatu..kalau buat sekali harung kang jadi yang di kejar tak dapat yang di kendong keciciran..

Tapi..........................................................perjuangan aku belum selesai =) Ye perjuangan aku belum selesai, yang mana kawan-kawan rapat aku tau lah. Kawan-kawan lain hampir selesai, aku ada setengah lagi, takpe salah aku jugak. Aku doakan korang berjaya di luar sana ye. Jangan lupa aku ye, aku mesti rindu korang sesangat. Aku pegang kata-kata Bill Gates ayat lebih kurang cam ne lah, tak kan lah cakap melayu lak kan, dia ada gagal beberapa subjek, kawan dia lulus semua, tapi sekarang dia pemilik microsoft, kawan dia tu engineer kat microsoft. Aku bukan lah suruh korang gagal, hang pikiaq lah sendiri.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...