Ayah

Semalam kan pergi kuala Perlis nawaitu nak pergi jumpa ayah. Sebab ayah ada kursus kat langkawi.. tapi ada niat lain jugak, nak pergi print poster tok final project aku, lepas tu sebelum pergi jumpa ayah, dah pesan dah nak cokelat harharhar paw dulu..yelah tiap kali ayah balik dari langkawi mesti beli cokelat tapi time aku balik semua dah habis...ggggrrrr..kali ni puas hati dapat cokelat yang aku nak  *evil laugh*

Nak dijadikan cerita..dalam pukul 9 lebih macam tu aku dah gerak dari UUM ke Kuala perlis...sampai sana lebih kurang 10 lebih..dapat mesej dari ayah tiket feri pukul 11.30 sampai dalam 12.30 ppfffttttt apa aku nak buat dalam berejam-rejam tu... jncqhdxqmqz

Pusing-pusing Kuala Perlis cari kedai printing ke hape..nan-hadooo.. Kuala Perlis takde apa sangat..so buat keputusan ngan rumet jom lah kita ke Changlon pergi print poster tu. Aku pun berdeezzuuuppp drive ke Changlon tu.. Sampai dalam pukul 11.10 minit macam tu lah. Sempat lah pergi print poster..sempat lah rumet aku beli konteks lense dia.

Lepastu drive balik pergi Kuala Perlis, sampai dalam pukul 12.40 macam tu. Duduk lepak-lepak kejap, ayah mesej dah sampai. Teruja baqq hang nak jumpa kekasih hati..borak kejap, dia pun dah kalut nak balik dah..sobsobsob...sedih..time salam-salam tu..aku dah sebak, sumpah sayu tengok ayah aku balik.. ermmm rindu sangt-sangat benanya

Kesimpulannya...semalam kerja aku mengukur jalan Kuala Perlis ngan Changlon pergi balik pergi balik, dah 'takde keje', takde kerja lah sangat kan

Nak uplod gambar tapi malas eh boleh pulak kan...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...