Bertuhankan cinta

Tajuk dia macam kasar kan, tapi mendalam maksudnya..cuba fikir habis-habis. Apa aku nak cerita ni fenomena cari jodoh.. Aku rimas betol awek-awek kat fb ni dok post ayat-ayat cinta yang berkali-kali dia post...ya ampun...desperate sangat ke awak-awak ni...rilex lah...dah tau jodoh tu rahsia Allah, siap keluar hadis-hadis segala tapi esoknya post lagi..jika cinta ku bla bla bla bla..

Aku taip ni bukan berlagak "yelah kau dah ada pakwe boleh lah cakap cam tu.." ahhh dasar ikan sardin betol yang kata gitu. Aku pun single mingle jugak *promot* tapi entah apa pemikiran bebudak pempuan ni chiill ok chilll enjoy your life, kau asyik pikir jodoh jodoh jodoh, kau ingat jodoh tu turun dari langit siap rupa macam Aaron Aziz lagi? Yang haaddoooo

Berangan tinggi sangat orang pempuan ni *termasuk aku* Tetapi berangan-berangan aku takdelah bagi tau satu doniaaa weiii sebenarnya kan aku tengah cari jodoh ni zzzzzzzzzzzzzzzzz. Hilang sifat kewanitaan tu dah, dok asyik post-post cintan cinton jek. Itu sebab aku kata dieorang bertuhankan cinta...cinta cinta cinta...bagaimana keluarga, mak ayah? takde kan tau dah.... Ni lagi satu tengok cerita romentik-romentik sikit dah feeling habis.

Kau tau tu semua lakonan semata-mata susah nak jumpe yang realitinya macam tu...korang tak nampak ke permainan orang tibi ni..*urut dada* maaf emosi pula hahahahahahaha. Aku pun 2x5 jek..tapi takdelah feeling sangat..ok sikit. Yelah dah tau tu semua nak tarik perhatian penonton lebih-lebih lagi wanita...

oh wanita kau terlalu istimewa cc diri sendiri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...