Happy Birthday To Me!!!

Haiii holaaaaa fuuhhhhh fuuhhhhh tiup blog yang dah bersawang..hehehehe no idea beb sebab tu tak berupdate. OK from noooowwww i'm officially 23 years oldddddddddddd ohhmaiiii tidaakk tidaakkk hahahaha kan kantoi dah umur aku berapa..

Mula-mula tu sedih jugak sebab biasa time birthday mesti rumet aku yang dok kalut nak buat suprise kat aku, tapi sem ni dia takde, dah habis belajar dah, mau tak tacing gila2... Fikir apalah budak2 ni buat suprise kat aku, hahahahaha tak tau malu kan aku, wekk biaq pi lah. Malam sebelum pukul 12 tu iaitu sebelum 7 hb tu..aku pergi expo konvo, mula2 tu memang nak pergi pun pastu si aery best frend aku ni ajak pergi jugak so pergilah.

Tak teringat pulak malam tu ada kumpulan 6ixth Sense datang buat persembahan...dah alang2 datang pergi je lah tengok kan freeeeeeeeeee. 1st time tengok dieorang ya ammmpuunnn angau aku, kemainnnn hensem baq hang vokalis die, dan penuh penuh penuh bersemangatt..terkinja sane terkinje sini...tapi suare tetap maintain mane i tak jatuh medula oblongata eh hati..

Aku ingat takde sambut ape-ape...tacing sungguh..kawan2 rapat wish je kat fb..sedih jugak tapi tak pelah ingat jugak itu pun sebab tengok kat fb hahahahaha.. Aku tunggu punya tunggu..takde pun..hampanya lah mulalah dalam hati tu meraung-raung. Dalam pukul 11 lebih macam tu dapat call dari kawan turun sebab nak sambut birthday kite..ihikss ihikksss mayu pulaa.

Terharu benaye dieorang sambut jugak birthday i..ingat buat tak tau jek hahahahahaha sentap mucchhh ok. Macam biaselah aktiviti makan-makan...makan ngumpat makan ngumpat...pastu tibe-tibe ade seorang hamba Allah yang kemain jujur orangnye, die angkat 1 barang dalam beg lalu die berkate "eh ape ni?" lepas tu weeeeeiiiiiiiii aku cabut lari dulu. Bende alah itu ialah tepung ye adik2..kuang ajaq betei depa ni.

Aku memang tak larat nak lari jauh2, badan anak gajah sulung, beraattttt, last2 kena jugak pppffftttttt. Dah takde rupe dah puteeehhhhh jek, tak payah makan pil nak puteh wakwakwakwakwak. Ape lagi sesi perang memerang lah, orang ni lempar orang ni, dok tengah cakap2 pun dussshhhh kene jugak sembur ngan tepungg gewaammm ite.

Malam tu malam yang palinggggg best sebenanye walaunpun ahli kumpulan tak cukup...yelah memasing dah habis belajar....sediahhh...Ape2 pun terime kasih banyak2 korang yang wish kat fb doa kalian moga di makbulkan oleh Allah s.w.t...aminn amiinn yarabalalaminn.... love u so muchhh frendddd. Layan gambar tepong gomakk..








cantik kan kami bbbblllerrrgghhhh


 dapat ni..si bobot dan si bebet (buruk nye name kau)
 
 dapat ni jugak heeeeeeee


1 comment:

  1. Bukan Baru 18 Ke? Kekeke..Owh BTW Its Birthday..Not Birtday

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...