New Rumet

Cccaakkk holaaaaa sehari berapa kali daa hapdate..suke hati guwe lahh gagagaga...ni nak cerita aku ada rumet baru kauu..biasa lah kasih sayang kurang dah dari rumet..sebab ada rumet baru.. =( tak yah nak sedih sangat lah kan.. Rumet baru itu ialah...... si rieko si sugar gliderrr hahaha..suspen lebihhh. Dekat UUM ni dah macam trend pulak bela haiwan peliharaan pulak, yelah g mana-mana jek mesti jumpa sugar glider ni..tapi tak pe comeyyyy angatttt..cute tiut miuttt. Aku kalau bosan-bosan aku dok ngejekan si rieko ni lah, main-main ngan die. Best tau tak padan ke jantan manja kemainnn geraamm lak aku, rasa nak telan pun hadoo hahaha. Tau rumet aku ngamuk deh hehehe. Jom tengok gambar rieko posing mengedik

























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...