Bercinta Dengan Suami Orang

Zaman sekarang ni isu bercinta dengan suami orang atau isteri orang nampak macam NORMAL kan? Ke aku je yang nampak. Aku cukup tak berkenan kalau dengar kawan-kawan atau sesiapa je lah dekat dengan aku, bercinta atau berskandal dengan suami/isteri orang. Korang dah kenapa..dah takda orang single ke kat dunia ni. Come on weh...jangan rampas hak orang... Bila si dia dah berstatus suami/isteri maknanya itu hak orang lain, jangan sesuka hati nak rampas atau mempunyai perasaan cinta dan sebagainya.

Dunia ni semakin hampir dengan kiamat itu pun tak nampak lagi. Sudah bergelar isteri/suami boleh lagi bermain cinta dengan orang lain, nauzubillah mintak jauh semua tu. Bayangkan kalau anda berada di tempat isteri/suami tu, apa perasaan dapat tahu pasangan anda bermain cinta dengan orang. Tak ke rasa sedih ralat pasangan kita menduakan kita. Kalau ada dalam kalangan kawan-kawan aku berbuat demikian aku akan nasihat secara halus..orang kata..tarik rambut dalam tepung, rambut tak putus, tepung tak berselerak. 

Aku bercerita sebab berlaku depan mata. Boleh bersayang ayang dengan suami/isteri orang, eeuuuwwwww geli tahu... Perkara boleh elakkan...pokok pangkal diri kita ni..nak elak atau teruskan.. Jangan cakap pasal takdir lah, "em dah takdir aku bercinta dengan dia nak buat macam mana" Kalau ada orang jawap macam ni dengan aku situ jugak aku backhand. Tolong lah wanita-wanita dan lelaki-lelaki semua..jangan jangan jangan bermain perasaan dengan hak orang lain.. ingat anak-anak sikit. Jangan memulakan perasaan yang tak sepatutnya bermula.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...