Puase ke 10

Semalam menjiwe, hari ni kembali normal kahkahkahkahkah, horman tak balance cengitulah. Ok hari ni aktiviti aku memasang langsir penat gilaaa baq hang..naseb la rumah tak besar mane, mule-mule tanggalkan langsir yang lame tu, cabut pin nye, then pasang pulak pin kat langsir yang nk dipasang. Naseb la kurus *tipu* boleh lagi memanjat- manjat ni, dah anak dare ye dak, kene lak buat kerje-kerje perempuan, kalau tak pi Siam tukaq jantina hahahaha.

Aku selalu fikir rumah yang bak istana tu, tukar langsir macam mane. Yela tingkap-tingkap rumah depa tu besaq-besaq hang tauu, tak percaye cube korang tengok cerekarama setiap sabtu pukul 10 kat tv3 tu (hamboiii promot) mesti ade tunjuk rumah orang-orang kaye. Tapi an confirm-confirm la orang gaji yang buat, takkan la tuan rumah yang buat ye dak. Rumah besar macam tu jenuh nak mengemas, rumah ku syurga ku ini walaupun kecil penat kot mengemas, dengan adik-adik aku rajin "mengemas" (bace : menyepah).

Sekarang ni aku ade masalah lagi, kene basuh langsir yang lame tu pulak, habuk kat langsir tu tak payah cakap lah, seteballl kamus dewan dan pustake tu haaaa. Setahun sekali tukaq langsir cengitulah, eh tapi elok lah setahun sekali, kalau sebulan sekali, hayoooooo masak aku, sebab aku yang kene buat hahahahaha mestinye mak suruh aku. Semakin teruje pulak nak raye, WALAUPUN puase tak penuh. Ala normal la anak dare macam Miss S ni kan, sihat tauk *kekening*

ok lah selamat berpuase untuk hari kesebelas dan hari-hari yang berikutnye =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...