Semester 6

Haiii assalamuaalaikum...lamakan aku tak hapdate belog..? Malas sebenarnya, dalam kepala hotak ni ada je cerita nak kongsi, tetapi...taip-taip separuh lepas tu tersadaiiii di pesisir pantai..(metafora sangat). Ni miss S nak cerita wah tadi kemain aku kau kan sekarang miss S bagai..aaahhhh sudahhh lupakan! Sekarang aku dah sem 6 weiiiii macam ketidak kepercayaan jek. Tak lama lagi boleh kawin #eh. Hahahaha bukan itu yang aku kejarkan..yang aku kejarkan ialah apa aku nak kerja ni, nak menyara family pulak. Risau jugak nak masuk alam pekerjaan ni, bukan alam barzakh ok, alam tu memang confirm kau masuk punya.

Selain aku malas nak hapdate belog aku sebenarnya masih mencari-cari identiti belog aku..yelaaa dok usha-usha belog orang, aku rasa macam terpengaruh lak cara penulisan tu..so aku memencilkan diri yang tak berapa kecil ni untuk mencari identiti Semundra sendiri. Heh!! Takdi cerita pasal apa eh, tengok korang la ni suka pesongkan aku..hahahaha gurauwin aja siii....Ok sambung aku sebenarnya kalau boleh tak nak habis belajar, nak belajar je sampai tua, tetapi tidak boleh bergitu.. Aku ada tanggungjawab yang perlu aku lunaskan dan lakukan. Bak kata member enjoy your study..

Pensyarah pun cakap, kamu tengah belajar ni, nikmatilah seboleh-bolehnya..bila dah kerja nanti..confirm takde life.. Wahhh!! sampai macam tu sekalikan... Seraammm neehhh, dalam kepala hotak aku ni macam-macam nak beli dah kerja nanti. Kemain aku kan, gaji entah berapa henget jek, dah list nak beli apa. Bukan apa kita mesti pasang angan-angan dulukan, tak gituuu? Seriously aku sangat takut dengan masa depan aku, aku rasa macam nampak je masa depan aku. Takpe aku yakin aku boleh, rezeki masing-masing tak sama, mana tau rezeki aku murahkan aminnnn....Kalian doa-doakan ye aku berjaya..aku pun doakan korang berjaya..di dunia dan di akhirat..aminnnnn.

Ok habis dah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...