Demam Exam

Holaaaaaa!! Saya kembali dalam rancangannn..haaa lantak kau lah..hahahah.Hai guys what suppp!!..Alhamdulilah...kembali ceria setelah hati terkoyak rabak. Biasalah hati tisu, tu yang mudah carik-carikkan..Cara aku nak tenangkan hati ni senang sahaja err senang? Tipu je...seksa jugak. Kau orang baca yassin, kalau wanita yang ABC (Allah Bagi Cuti) buka mp3 bacaan yassin, dengar..ambil wuduk..berzikir..beristighfar banyak-banyak..berdoa mohon pada Allah, insyaallah semuanya akan pulih. Pulih seperti dahulu tak lah..tapi sekurang-kurangnya dapat tenagkan hati yang bercelaru tu.Ok? Selamat mencuba..

Kita ke tajuk yang utama. Sekarang ni Miss S sebenarnya musim exam sekarang. Aku ni time exam la nak jiwa kacau bagai kan, itu semua dugaan..takpe Miss S boleh!! Yakin boleh!! Kena fokus. Hidup ni memang penuh panca roba kalau tak tahan memang tewas. Kata musim exam tapi sempat pulak update blog kan, eh memang sempat sangatlah kan. Kalau rajin update tu, memang rajin sangat, kalau malas tu, bersawang-sawang blog aku ni.

Ok apa yang Miss S nak ialah, ewah kau ingat kau siapa hehehe, takde lah harap yang baca entry saya yang tak seberapa ni doakan saya dapat jawab dengan tenang..hati yang tenang..bila baca tu mudah je ilmu tu nak masukan dalam kepala hotak saya ni. Dikesempatan ini ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki..kalau ada salah silap, terkasar bahasa..terkurang ajar, celupar sangat ke mulut ni..terguna duit kau orang ke..maaf ye..Miss S hanya insan biasa yang lagi hina..yang baik tu datang dari Allah s.w.t..dan yang buruk tu datang dari saya..PEACHHH! (peace)




 Kat atas ni slip exam aku, kalau takde tak leh masuk dewan weh, so ingat kan Miss S yang bahawasanya dia sebenarnya ada EXAM!!! Sila warning Miss S tentang exam tersebut.




Sekian.

2 comments:

  1. entry tuk awak :)
    http://www.nizamijam.com/2012/01/top-10-referral-link-bulan-februari.html

    ReplyDelete
  2. tq beb terharu gilerrrr...malu pun adooo hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...