sudah pandai ok..

yahhhhhoooooo mesenngggerrrr..!! Hah tibe2..motippp..aku dah pandai dah wat tag2 ni...time kasih pade iepin janal blogger yang tegar..hahaha. Sebab die la aku kene wat tag2 bende alah ni..dah la aku x pandai sangat pasal belog2 ni....ok~!! x pandai banyak...aku kene jawap 'pantun' die tu ha...ni jawap nyer...


1.adakah anda rasa anda HOT?
panas cikit sebab baru lepas mengumpat ngan mak

2. update wallpaper yang anda guna sekarang?
biase gune cat, tahan lame ckit, gune kertas cepat koyak

3. Cerita about this wallpaper.
no komen


4. Kali terakhir makan pizza.
bulan pose aritu, kt jitra, tobat tak nak dh, x sodap!!~

5. Lagu terakhir yg anda dengar?
mak aku nyanyi tadi kat dapur, pe tah tajuk lagi eh

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
nak g bayar duit taperwear mak aku, die dh bising dah..

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
kawan2 kolej - una
nenek aku - akak
ayah kepade rumet - luna, kuna, tuna (ikut dan die jek pening aku)
adik2 - kak yan
kawan2 sek - yan


8. Tag lagi lima orang.
9. Siapa orang no 1 dengan anda.
teman mengumpat blok F

10. Katakan sesuatu pada orang no 5.
yooo wasuuppp


11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa.
yang tu x pasti


12. Bagaimana pula dengan nombor 2.
haa...tau...


13. Katakata cinta kepada orang nombor 4.
malu untuk menyatakn kn lalala
14. Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
mereke blogger yang terer merer..


*hehehehehe...yeahhhh

2 comments:

  1. buat jugak cm owg wat tu..soaln same..jwpn lain..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...