Tibe-Tibe...

ade kisah menarik ingin aku kongsikn ngn kalian...huhuhu...kate sibuk kn, tp tibe2 leh lak update blog kn...heeeeee~saje nk conteng kt blog sendri...xtau lh ari ni tibe2 aku sunyi sgt lak kn...aku just dgr bunyi kipass...bunyi org bejaln kt luar koridor tu..dgr bunyi moto, kete kt belakg bilik aku ni....aaaaaaarrrrgggghhhhh tibe2 lak jd cm ni...di sebb kn aku rase stress sgt, aku pun mengemas bilik aku ni..209, bukn besepah tp memg besepah pun..ala besepah ala2 wanita gitu..bukn cm lelaki..hehe, aku memg suke besepah pastu suke mengemas gak, pastu besepah balik..hahaha..bak kate owg tue, x leh wat menantu hahaha, ala t kawin ok la tu..lalala~ (tibe2 bab kawin lak)..itu serbe sedikit..

aku x tau nape aku jd sensitip sgt, atau owg len ke sensitip ngn aku..aku pun x pasti la kn,satu2 nyer yg menjadi fobia dalam hidup aku ialah KAWAN, aku x boleh dan aku x nak ade masalh kawn, aku....pernah menjadi sejarh silam dan sejarh hitam dalam hidup aku suatu ketike dahulu...aku sanggup korbankn perasaan terasa, perasaan x suke, perasaan nk kutuk kawn sendri, aku cube jauhkn demi persahabatan..aku sanggup lakukan apa sahaja, agr kawan2 berase seng di samping aku..aku cube perbaiki kesilapn aku, aku cube sorokkan perangai buruk yg membuatkn kawan2 x suke pade aku..aku akn cube...walaupun sedang mengemas bilik untuk menghilangkan tension tp pale otak masih berputar-putar memikirkan masaalah. aku pun x pasti itu masaalah atau selingan dalm kehidupan hari-hari aku. walau ape sakali pun aku cube ok...demi persahabatan kite, aku x sanggup kehilangan mereke..cukup la aku dh pernah kehilangn persahabatn aku, dieorang yg buang aku, aku cube mendekati mereke, tp....dieowg x nk terima aku dh..aku cri kehidupan yang lain. aku x nk menangis membelenggu diri aku. wanita memg pemurah dengan tangisan, bg aku menangis adalah terapi yg baik untuk aku..biarlah tangisan aku ni hanya aku sahaja yg tahu walaupn aku bg tau kt blog..hahaha..sejak beberape minggu nie, jiwe aku betol2 kacau la, apesal eh??? aku cube menjadi matang, dalm menangani perasaan yg entah pape pin supaye x melart, dan supaye x kene owg len kn, mksd aku, aku terleps marh kt owg yg x sapatut nyer la kn. aku nk menjerit jap boleh?? aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! ok, lege ckit, tq

moge2 dengn luahan aku ni kt blog, akn berase lege..x nk pk negetif dh..insyaallah..amiiinnn

*ya ALLAH ya tuhan ku bantulah hamba mu yg lemah lagi tidak berdaya..aku hanyalah insan yang kerdil..di sisimu...kau berikanlah aku petujuk ya ALLAh..amin...




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...